Blandade känslor

Vet inte riktigt vad man ska tycka. Haft en lite annorlunda helg, det som hände var något jag aldrig trodde skulle hända. Helt plötsligt så står idiot på puben i Sävar..i Sävar!? Hade väldigt stor lust att gå fram och be han dra åt helvete, men jag kände att det var bäst att inte ställa till en scen. Annars så började kvällen bra, Sandra och Britt-Mari kom hit och så följdes vi åt med min mamma hem till min morbror på förfest. Sen fortsatte våran kväll på puben då vi först åt middag där och sen dansade och skrattade. Sen kom han..försökte dock ha väldigt kul iaf fastän han verkade vilja ha tag på mig. Usch..

Helgen fortsatte med räkmackor och massa jävla skitsnack, en riktig kväll helt enkelt. Bara ätit gott i helgen; Kycklingwok, Filé mignon, rödvinssås, potatisgratäng och rostade grönsaker, räkmackor och kina mat. Kan det bli mycket lyxigare?

Ikväll kollade vi även på gamla bilder på Lillan, min kisse som jag fick av min kompis Sandra :) Hon blir snart 4 månader och växer så det knakar, så var väldigt kul att se när hon var en pluttinutt kisse.





Älskar min bäbis






Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är helt sjukt att hon har varit sådär liten en gång i tiden :) Hon har vuxit riktigt fort måste jag säga! Nu ska jag göra lite läxor och skit :P

Puss Puss

2008-09-01 @ 20:02:25
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0