I'm not ready...

Idag valde jag att sluta på beteende medicin, har varit där 1 dag av 7. Jag har märkt att fastän jag så gärna vill vara där så är jag för instabil mentalt. Är nog därför jag har ont precis hela tiden, mitt undermedvetna slår ut kroppen. Är nog många som dumförklarar mig nu eller liknande, men det är ju faktiskt mitt liv. Jag ska försöka jobba med mig själv här hemma istället. Det jag måste få in i vardagen är; Frukost, mellanmål och minst 30 min motion per dag. På något sätt ska det gå, jag vill bara slippa ha så ont.

Kommer verkligen sakna min grupp och ledarna, jättefina människor. Fått mycket stöd i mitt beslut av dom, det känns riktigt bra. Vill inte svika dom, även om jag är där för mig själv så hör vi ju ihop.

Bloggen kommer jag att fortsätta med, kommer inte handla om beteende medicin längre som centrum. Jag kommer stå i centrum på både gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0