Trögstartad

Min startmotor har inte kommit igång ännu. Det börjar med att man har en dålig kudde och vipps så är nacken dålig. Genom nacken så kommer min jobbiga huvudvärk, varit sängliggandes nu 2 dagar och knappt sovit under dessa dygn. Missat de 2 första dagarna av behandlingen och bara det gör att jag mår sämre psykiskt. Man känner sig misslyckad, man vet att andra lätt skulle klara av en sån dag. Medans jag inte kan ta av reservkrafterna, det hjälper inte att hänga läpp över det men det är så skönt att göra det. Gömma sig under täcket och låta dagen försvinna. Att det är begravning imorgon gör ju ingenting lättare heller. Men på måndag är det en ny dag och då ska jag ta nya tag, jag vill så gärna försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0