?...

Rätt sjukt att man kan må såhär egentligen. Jag vet inte hur man ska göra för att må bra, ingen vet riktigt hur man gör. Folk föreslår psykologer, mediciner osv. Psykologer är avklarat, aldrig funkat. Medicin skulle aldrig falla mig in att testa, blir oftast värre av mediciner som ska hjälpa en att må bättre.Hur gör man för att känna att man duger? Det är jävligt lätt att briljera med vackra ord, men det verkar visst inte vara så lätt att hålla dom. Men, jag är visst väldigt bra att ha då ingen annan vill ha dom, men då den kommer då är man inte bra längre. Sjukt less på att höra meningar som att det finns någon för alla, du har inte hittat den rätta osv.  Jag är inte så förtjust i denna värld :P Nu kommer säkerligen någon kommentar om hur negativ jag är, hur sorglig min blogg oftast är etc. Men varför ljuga, här är jag.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har mig sötunge! Du och jag föralltid!

2008-11-10 @ 15:32:13
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0