Helgen

I fredags var jag med min söta fru, vi for hem till lilla Wille och kollade in han och Simones lägenhet, jättemysigt har dom det :) Sen for vi vidare till hans kompis Anders, där skulle dom meka skoter och dricka öl :P Så jag och Sandra gosade mest med varandra och blev uttråkade i garaget. Efter mekandet blev det en grogg inne i huset, vi hade dock fullt sjå med lilla kissen, så söt! Var en väldigt kufisk kväll på min ära vill jag lova, mer nämner jag inte. Sandra vet vad! Mhhhm!

Igår blev det fest i Bodbyn hos Ida och Jocke, då Ida nyligt fyllt 22 år :) For med min storasyster Emma och hennes karl Lars, vi hade kul kul. Jag fick även dansa lite senare ^^ Natten slutade på Max med ett chicken classiq mål, mumfilibaaabba!

Idag tar jag det bara lugnt och ännu lugnare på det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0