8/10 = Sorg

Den 8/10 kom dagen jag bävat för ett bra tag. Lillan fick tillslut lov att flytta, som tur var hittade jag dock en bekant som ville ta över henne. Så nu ska hon även få bli utekatt och på det viset få använda all sin energi på ett bra sätt. Men att se han går härifrån med min bäbis i en transportbur gjorde väldigt ont, kändes precis som att jag skulle skicka hon på avlivning. Var kul att ha en katt som man följt nästan från födseln, träffade Lillan då hon var ca 3 h gammal och sen dess följde jag hennes uppväxt...enda tills den dagen.

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaw :) Vad gulligt du har skrivit!!! :)

2008-10-11 @ 15:46:55
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0