Hösten är här

Att detta mörker ska göra en människa så orkeslös, är segare än vanligt. Jag älskar verkligen att ha gratissms, fått massa söta sms om hur fin jag är ^^ Vilken tokskalle han är, men man kan inte låta bli att le. Såna sms sparar jag alltid, kan vara bra att ha då man behöver lite sunshine. Det som hänt som mest sen sist är utgång på x3m, onykter vardagskväll och massa gos med frugan. Imorgon är det tänkt att hon och jag ska shoppa, tänkt hitta massa smycken och har även kollat ut en kofta som passar perfekt till mitt midjebälte. På lördag är det puben här i Sävar som gäller, det lokala bandet Hard To Handle ska spela sista gången den här säsongen, har jag iaf hört ryktesvägen. Me love love love, skutta och dansa :D Tur att man inte är öm på tatueringen längre iaf, höll på gå under på x3m då givetvis alla lyckades puffa på mig.

Jag älskar Sandra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaw :) Jag älskar dig min finaste :)

2008-10-02 @ 17:45:18
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa :D jag tänkte faktiskt på dig när jag hörde den ;) höhö

2008-10-03 @ 16:26:38
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0