Oturs helg

Igår hade jag mer fredagen den 13:e än den 17e:. Min mage kraschade totalt, min mobil dör ungefär 2 min före jag får ett sms från en kille det var tänkt jag skulle umgås med. Kunde ladda min mobil först efter 16-tiden och då hade han redan nya planer då han trodde jag var upptagen. Märker även att mobilen blivit konstig, kan inte skicka sms! Kan fortfarande inte skicka sms och har fortfarande inte fått sällskap :(. Använder min gamla mobil nu för att kunna skicka sms, mina gratis sms går ut idag så vill utnyttja det. Förstår fortfarande inte varför stadsbor tror att vi utanför staden har mer ork att åka dit än dom hit :P

Inte nog med det. Pappa tar upp om att jag borde sluta vara elak mot min småsyskon, för dom mår dåligt över att jag gnäller på dom att dom borde hjälpa till hemma. Jag som är vuxen ska inte hålla på så och bla bla bla. Är man 13+ kan man fan skölja ur ett juciepaket. Man gör småsaker men får ingenting tillbaks. Pappa kan då inte prata om hur det är här, för han bor inte här! Spelar visst ingen roll att jag mår dåligt, värre om dom yngre mår dåligt. Jag orkar knappt med mitt liv men ändå ska jag orka med att hjälpa till hemma. Klarar knappt av att bädda sängen utan att få värk och bli helt slut. Men det spelar ingen roll, jag är ju vuxen! Nu låter jag verkligen inte vuxen, men jag är så jävla less! Jag skriker men ingen hör mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter inge roligt alls!

2008-10-20 @ 15:25:55
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0