Ja, men ta en kvarting också!

När man inte har körkort och inte har tid att ordna skjuts till bolaget, då kan man alltid beställa hem till kiosken. Det var precis vad jag gjorde, drog fram mitt bankomat kort och skulle betala. Konversationen som då löd var väldigt uppfriskande.

Putte: Det blir 526 :-

Jag: Ska beställa lite mer, glömde bort det sist. 2 bud och 3 bacardi

Putte: Är det fest så är det fest. Ska det vara något mer?

Jag: Ja, men ta en kvarting också!

Var en väldigt humoristisk klang över det hela och dom andra kunderna hade väldigt roligt åt mig. Mamma däremot höll mest på dö och undrade vad jag tänkte med. Härligt härligt säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Erica söt du är min lilla alkis :)

2008-09-16 @ 22:04:43
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0