Sjuk dröm

Oftast brukar jag inte komma ihåg såhär mycket av en dröm, men den var verkligen sjuk.

Jag och min lillasyster är med folk på en vacker äng, plötsligt ser jag en skepnad av min kompis Kalle. Vi börjar följa han, vet dock inte om min syster ser han. Vi går nerför en slänt och hamnar brevid ån, fortfarande följer jag efter Kalle, ser även en flicka sitta inne i slänten och vinkar glatt till henne. Plötsligt så framträder en djävul, även Kalle blir en djävul så vi vänder om och börjar springa.

Plötsligt är vi fler i ett dystert hyreshus, vi gömmer oss. Kommer dit folk som ska slåss mot det onda, man hör massa skott och flera blir dödade. Jag smyger runt vid huset och på andra ingången står det en text jag inte kan komma ihåg, det enda jag vet är att den betydde att en viss tid då kommer dom som jagar oss dit. Jag går in bakvägen för att varna familjen som sitter där inne, dom sitter och syr massa klänningar i alla dess färger, riktigt glada färger. Sen så är vi inomhus igen på övervåningen och vid trappen finns ett trägaller, sånt man har då man har småbarn. Något börjar krypa uppför trappen så jag hoppar över gallret för att täppa igen på utsidan, jag blir rädd för nu är jag jagad. Tar mig över gallret men känner hur någon drar i mig, där är djävulen igen. Alla börjar springa och plötsligt är vi nere i källaren som går mellan husen, vi blir jagade av flera män. Påminner om soldater. Vi delar på oss och ena hopen springer mot andra sidan huset, sen är plötsligt någon brevid oss och sveper något över oss så att vi försvinner.

Sen vaknade jag, man kan verkligen undra vad den drömmen betyder.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså vad tänker du på innan du går och lägger dig?! :P Det där var bland det sjukaste jag har hört :P

2008-09-07 @ 09:07:44
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0