Vem kan stoppa oss när vi bara rullar fram?!

I onsdags kom mitt hjärta hit och då kändes allt som solsken. Blivit några rundor på stan och massa filmkvällar. I fredags var vi bjuden på middag hemma hos pappa; köttfärsbiffar (hemmagjorda), potatis, brunsås, lingonsylt, morötter och vitkålsstuvning. Jag säger bara en sak; OJ! Vi åt så mycket att vi knappt kunde få på oss skorna, kändes som om magen skulle sprängas. Mina försök att göra lika goda biffar/kötbullar fortsätter så småningom, får ta tag i det då jag flyttat och kommit till ro. I lördags for jag, Ernie, Emma och Lars in till stan för en god middag, vi hamnade på Eastern Palace och även där åt man så man nästan sprack. Det är ju liksom en oskriven lag då det gäller buffé ;) Efter det blev det en singstar kväll hemma hos Emma och Lars, karlarna var dock lite mer intresserade av datorn och pang pang spel. Fastän Ernie vägrade sjunga i början fick vi tillslut han att iaf testa och han hade rätt kul. I tooold you so! En händelse som dock hände mellan middagen och singstarkvällen var att vi inte fick igång bilen. Där står vi på Coop parkeringen, runt 21 tiden och bilen går inte igång. Ingen som var där hade startkablar, så tillslut valde vi att rulla igång bilen. Bilen startade på ett kick men tyvärr lyckades jag göra illa mig i sidan. Riktigt hur vet jag inte, haha ^^ Never let the light shine..

Idag for mitt hjärta hem och jag saknar han så mycket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0