Ett år utan dig

Nu har det gått ett år sen min älskade farfar gick bort, det känns fortfarande som igår. Jag vaknade och var nöjd över att sommarjobbet var över, äntligen kunde jag ta det lugnt och invänta min födelsedag. Då får vi samtalet om att du är sämre, att du inte klarar det. Det som fortfarande gör mest ont är att vi inte hann fram i tid, resan tog 100 år.

Det jag saknar mest är att höra dig säga Hej Erica..Ingen har låtit så glad åt att se mig som du. Du är och förblir en av de finaste människorna jag fått möta. Hoppas du möter mig då det är min tur att gå. All min kärlek till dig farfar.


"Jag saknar din stämma och din ärliga röst
Du hade ett hjärta som slog så sant i ditt bröst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0