It's to big!

Redan igår fick jag svar angående röntgen, trodde jag skulle få vänta tills efter nyår någon gång. Diagnosen lyder att bröst och lungor ser bra ut. Har en ofarlig cysta på levern som jag bara ska tänka på som en skönhetsfläck. Låter lite roligt att man kan ha skönhetsfläckar på sina organ. Kommer bli ytterligare utredningar dock då dom fann att mina lymfkörtlar i halsen är alldeles på gränsen för stora. Så nu väntar jag på en remiss till Öron, Näsa och Hals. Därefter får vi se om det är orsaken till min sänkaförhöjning och om vi behöver göra något åt det.

Längtar verkligen inte till en halsundersökning då jag har väldigt känsliga kräkrexflexer. Sist las "glasspinnen" alldeles för långt in och jag fick rent av panik och var påväg att ställa mig upp. Men vi ser som sagt vad som händer och fötter. Så nu är det Öron, Näsa och Hals och fysiologen som står på schemat. Hoppas på tider innan mitt frikort går ut, det vore perfekt.

Nu kanske allt börjar bli bättre?

Puss & Kram chokladbanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0