Pust, stånk och stön

Nu har man både varit ut i kylan och handlat det sista till dagens middag och jag har även dammsugat lägenheten. Har fått lite mer ordning nu då Britt-Mari åkte hem imorse, skönt med ordning men roligare med sällskap. Har pustat och stånkat då jag ska ha middagsgäster ikväll. Varit sugen ett tag på att bjuda hem storasyster Emma och hennes Lars då dom varit ett otroligt stöd för mig gällande flytten och det. Under den tid som jag mådde dåligast gjorde dom allt för att göra mig glad, fick även bo hos dom en vecka innan jag fick min lägenhet. Kan inte beskriva med ord hur mycket det betytt och hur mycket dom betyder för mig. Givetvis har hela min familj och vänner innehållt stort stöd också, men var närmre Emma och Lars. Usch vad blödigt allt blev nu, men så är det. Jag ÄLSKAR de mina mer än någon kan förstå! <3

Då kinamat är en klassiker för våran trio har jag tänkt försöka mig på teriyaki kyckling med bambuskott och vattenkastanjer. Till ikväll har jag dock färdigköpt teriyaki, men är även kul att testa det. Ska man göra det själv måste man införskaffa sake eller risvin, i alla fall enligt dom recept jag hittat. Blir väldigt intressant att se hur allt går, men tror vi kommer ha jättetrevligt även om maten inte blir perfekt.



Kommentarer
Postat av: EmmaKP

Naw söt <3 Maten var supergod! Tack för en fin kväll älskade syster :) Kram

2009-12-20 @ 18:04:22
URL: http://www.metrobloggen.se/darkflimango

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0