Say what!?

Igår när jag loggade in på min apberget trodde jag att jorden hade gått under då jag hade fått fem gästboksinlägg. När jag nämligen knappt skriver på apberget längre så undrade jag på en gång vad som hade hänt på grund av inläggen. Det visade sig att jag blev dagens nisse den 12e och att jag har vunnit en biobiljett. Har man tur eller vad? Nu ska man bara vänta på att få hem biljetten så att jag kan välja ut någon film jag ska tvinga med någon på. Sist jag var på bio såg jag Patrik 1.5 med Sandra och det är länge sen vill jag lova.

Tack apberget!

Puss & Kram chokladbanan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var ett jävla bra tag sen vi såg den :P

2009-12-14 @ 21:46:25
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0