Fram och baksida med giftemål

Före giftemålet:

Tjejen: Äntligen, jag har väntat så länge nu.
Killen: Vill du att jag ska gå?
Tjejen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Killen: Älskar du mig?
Tjejen: Självklart, alla tider på dygnet!
Killen: Har du bedragit mig någon gång?
Tjejen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Killen: Vill du kyssa mig?
Tjejen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Killen: Skulle du någonsin slå mig?
Tjejen: Är du galen? Du känner väl mig?
Killen: Kan jag lita på dig?
Tjejen: Jaaa, älskling....
Killen: Älskling....

Några år senare:
Läs texten nerifrån och upp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha den var bra :)

2009-02-10 @ 10:30:06
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Kalle

Haha Ni kvinnor är allt bra elaka:D

2009-02-15 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0