Stamp stamp

I måndags kom mitt papper, nu måste jag bara ordna ett foto på mig själv så man kan skicka in det. Tycker dock fortfarande att det är idioti att foto är obligatoriskt, inte behöver man väl veta hur jag ser ut? Idag kom även hjärtats alla hjärtans dag present, det är fortfarande en gräddiskär elefant! Vet inte hur det stavas, men som jag sa förut idag: Får jag bestämma så stavas det gräddiskär, sådeså! ^^

Är så mycket att tänka på just nu..när var och hur? Jag vet faktiskt inte, har inget att förlora. Enda skillnaden är att familj och vänner hamnar en bit bort ifrån mig.  Varför ska man stå och stampa på samma fläck? Tillslut halkar man ändå i leran som uppstår av allt stampande.  Men ändå är det mycket att smälta. Jag har alltid bott här, här vet jag vad jag har. Jag är nog rätt duktig på att söka problem och inte lösningar, men tycker inte att jag ska göra något pang boom heller. Det stämmer att kvinnor oroar sig mer, jag är med i klubben. Det enda jag vet är att allt kommer ordna sig även om det tar sig sin tid.

Nu i helgen blir det att åka till Vilhelmina, strosa runt på WWW (Vilhelmina Winter Weekend). Var helt ok förra året så hoppas att det blir lika bra i år fastän mitt hjärta inte kan följa med. Vi träffas till alla hjärtans dag istället, då firar vi även våran 3 månaders dag. Usch så mycket kärlek jag ska ösa över min man. Är så glad att du är min och att jag är din.<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0