Snurr snurr

Snart är jullovet slut och skolan börjar, dock börjar jag den 12e. Dom flesta stackars jävlar börjar redan imorgon. Finns så mycket man sitter och tänker på, men man kommer aldrig på något vettigt svar. Måste komma fram till vad som är bäst för mig, är det att fortsätta på skolan man vantrivs på, är det att gå på arbetsförmedlingen fastän jag inte klarar av ett hederligt jobb just nu eller ska man försöka ordna så att man blir sjukskriven? Få hjälp med att komma igång och må bättre i kroppen, små doser iaf. Vet redan att jag inte klarar av en total omvändning pang boom. Måste iaf bli skötsam med mina pengar, det är något som är säkert. Jag och Sandra måste fixa till det här problemet nu, vi får inte shoppa och äta ute så som vi gjort :P Usch, man har för mycket att tänka på, måste få mitt liv att gå runt utan alla dessa krämpor.

Får ta dagen som den kommer och fånga den med fjärilshåven, då kanske den inte smiter igenom iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu har juh Peder mitt bankkort så jag kan inte shoppa :P

2009-01-12 @ 15:28:30
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0