Tacos

Blev tacos till middag, mums säger jag bara! Lyckades trycka i mig 2 tortilla bröd och några nacho chips. Kändes som magen skulle sprängas, sen kollar man på lillebror som trycker i sig 5 tortilla bröd. Vart stoppar killar all mat? Sen blev det en promenad hem och där satt jag och inväntade Sandra och Peder. Skitsnack som vanligt, cola som vanligt ^^ Peder, I know you love it!

Imorgon, ja senare idag. Ska jag följa med storasyster på ett homeparty, för er som inte vet vad det är; Försäljare kommer och visar olika sexleksaker och sexrelaterade produkter. Första gången jag är på något sånt och det ska bli riktigt kul, go dildos go!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Cola is the shit :D

2009-01-24 @ 11:39:59
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0