Välkommen 2009

Känner verkligen hur seg jag varit att uppdatera min blogg de senaste dagarna, har helt enkelt inte haft orken. Alla mina krämpor har gjort slut på mina krafter, varit sjukt handlingsförlamad. Har även haft gäster från den 29e december, så har inte velat vara otrevlig och sitta vid datorn. Den 29e kom min älskling hit och det blev middag på Great Eastern då jag ALLTID lyckas glömma att Eurasia är stängt på måndags eftermiddagarna, hatar fortfarande det. Längtade rejält efter att få byta julklapp då jag inte visste alls vad han hade kommit på. När jag hade öppnat julklappen kunde jag inte tro mina ögon samtidigt som jag kunde det, han skämmer bort mig! Min digitalkamera har börjat se sina bästa dagar, så vad får jag inte om en ny digitalkamera, rosa till och med! Alla som känner mig vet att Erica+Rosa=Sant stämmer.

Den 30e december åker jag och hjärtat in till stan för att hämta upp Britt-Mari som skulle fira nyår med oss, blev en vända på stan med ännu mer kina mat, och nej..jag kan inte få nog av det!

Nyår firade vi hemma hos storasyster Emma och hennes Lars, blev väldigt lyckat. Fastän folk prompt skulle spy, förstår mig faktiskt inte på vissa, enough is enough. Har man druckit mer än en gång vet man faktiskt hur mycket man tål innan magen börjar vändas. Sen kan man även säga till dom man är hos. Finns alltid någon granne som blir irriterad och vill klaga.

Slutet gott, allting gott kan man säga. Inget fel på starten heller, mest onyttig mat och massa sömn.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0