A little update

Har inte varit världens duktigaste på att uppdatera, vill inte uppdatera bara för att heller. När jag skriver så ska det komma av farten, sitter jag framför skärmen som en fåntratt så känns det bara fel. De senaste dagarna har det inte hänt så mycket då jag har varit väldigt mör i kroppen. Huvudvärken har varit min bästa vän de senaste dagarna. Igår så umgicks vi med Robbin, han åt middag med oss och vi tog några glas ihop. Dagen till ära då Ernie fyllde 22 år så gjorde jag middagen och det blev kycklinggryta med gourmetsås. Vi hade en väldigt rolig diskussion igår, jag blev dumförklarad eftersom jag helt plötsligt ska fylla 22 i år. Jag frågade om Ernie var dum i huvudet, jag fyller 21. Skulle jag inte veta min egen ålder? Då kom orsaken fram till hans hata födelsedags beteende fram, han trodde att han blev 23. När klockan började närma sig 2 for Robbin hem och Ernie följde med som sällskap. På hemvägen skuttade han som en liten flicka och pillade på sin Iphone då en helt random kuf helt plötsligt skulle ha hans telefon. Blev dock inte Ernie som låg kvar på marken, pojkar! *suck* Efter att han varvat ner då han kom hem såg vi den norska filmen Fatso. Det var en rätt så konstig film, miffo kan man även kalla den.

Idag blir det bara lugnt och se några filmer skulle jag tro. Imorgon har vi tvättdag, wish us luck! Vi har aldrig använt tvättstugan här, så det kommer bli ett äventyr. Här måste man ta sig in med en tagg som det kallas, så att komma då ens tvättid är slut funkar inte. Vi får se hur det går, känner redan nu att jag SAKNAR tvättstugan på rönnstigen, dit kunde man gå när man ville. Jämför man tunastigen med rönnstigen så är det sjukt mycket folk här, är nog därför man är rädd om sin tvätt.



Våran vackra vy från balkongen. Vi har även en liten uteplats nedanför balkongen, bara att öppna grinden och kliva ner. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0