Kolla älgen!

Har återigen haft en helt underbar helg i Luleå. God mat och superbra sällskap, börjar bli allt jobbigare att åka ifrån varandra. På fredagen var vi ut och åt på Waldorf (älskar kinamat), där fick även älsklingen en present och gissa om han blev överraskad och väldigt generad. En mening som kom mer än en gång var; Nej, är du seriös!? Han var inte beredd alls på det och kände sig dum som inte hade något till mig. Hallåå! Du har lagt ut säkert 1000 kr eller mer bara på mig i helgen, räcker inte det? På lördagen testade vi ett recept på en kebabgryta jag letat fram då jag verkligen saknar kebabskavs grytan från skoltiden. Det som var så skrattretande var att kebabgrytan smakade nästan precis som fläskfilegrytan, haha! Men det bästa på lördagen var..ja det ska vi inte gå in på :P Så vi tar det näst bästa ;P När vi stod och väntade på bussen in till city så kom det en älg springandes över vägen. Mitt på Tuna!!?? Haha, så sjukt roligt. Jag sa till Ernie; Kolla älgen! Han trodde jag var dum i huvudet men tji fick han! Inte varje dag en älg springer bland hyreshus i en stadsdel inte ^^

Tack för en underbar helg hjärtat mitt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm..... ;P

2009-03-25 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0