Snowfight!

Varit en rätt händelserik kväll, det började då jag och Ernie skulle gå till min pappa och äta tacos. Han halkar och lyckas knytnäva mig rakt på skinkan, aj! När vi är påväg hem lyckas jag halka och slår hela sidan rätt rejält. När vi börjar närma oss gården så lyckas både jag och Ernie ramla ner i en snöhög och där blir vi sittandes, jag håller bara på att halka ännu mer då jag ska ta mig upp. Tillslut tar vi oss upp och går in på gården, där börjar ett snökrig :P Fick snö fulla jackan och fullproppat i örat och ännu en gång låg jag ner i snön. Action på hög nivå!

Vi kom in precis i tid till Simpsons (wee), jag lägger mig under täcket eftersom jag blev iskall av all snö. Mådde inte så bra efter halkandet heller. Förstår inte varför min huvudvärk alltid ska komma och jävlas om jag ramlar eller dylikt. Någon som vet? Efter Simpsons somnade vi men tog oss tillslut upp vid 22 tiden. Då blev det betydligt lugnare aktiviteter. Vi kollade igenom gamla kort på mig och min familj, vi har även hunnit med ryggknäckande och lite massage.

Ernie har för stunden gått in i duschen, undrar om man ska gå dit och jävlas, hihi ^^ Film och mys på g, vi ska se Hitta Nemo och till det blir det cola och chips, yaay! Han har visst duschat klart redan, för nu springer han runt i sina randiga kalsonger som jag valt ut. Du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0