Ta fast tjuven!

I lördags for jag, Emma, Lars och Emil till stan. Först for vi på Norrlands MC och hämtade ut en kappa till Lars motorcykel. Efter det ringde jag Ernie och kollade upp vart han var och vad han gjorde, slutade med att vi hämtade upp han i centrum och efter det bar det iväg på Strömpilen. Jag och Emma gick in på Din Sko och letade skor, rätt så självklart. Tyvärr hittade ingen av oss något. Plötsligt kom Emil och sa; Lars sa att om ni vill ha fika får ni komma nu. Sagt och gjort, vi vandrade vidare då jag fått på mig skon igen. Blev även en snabb vända på H&M och vad hittade inte Emma där om inte ett par vita tygskor till mig, woo! Efter det gick vi vidare till Elgiganten där Ernie gjorde en rätt vacker tabbe, han satte igång larmet på en mobiltelefon. En försäljare kom dit och sa; Nu hann jag ta dig! Alla som var runtomkring började skratta så jag kunde inte hålla mig och sa; Kom så går vi, Ernie..du stannar här! Ännu mera skratt, förlåt älskling.

Senare på Media Markt gjorde Lars en lika vacker tabbe, han tappade en telefon ner under hyllan och larmet tjöt som bara den. Tyvärr missade jag det, men var säkert det larmet jag hörde. Efter en timmes promenad inne i affären började jag få ont i fötterna och ville hem till grillen. Blir dock att fara tillbaka dit på måndag eller så, vi ska kolla på en ny kamera till mig. Fick en kamera i julklapp av Ernie och den har börjat strula. Vi lämnade in den men det är samma problem fortfarande, så det blir ett återköp. Såg några godingar på Media Markt, så vi får hoppas att jag finner en fin som funkar bra till det jag vill ha den till.

Apropå annat, min vecka kommer bli helt underbar!

Onsdag, 90 min ansiktsrengöring på Face
Torsdag, Älsklingen och jag firar 6 mån på Eurasia <3
Fredag, Jag och Ernie blir bortskämda av Britt-Mari på Invito
Lördag, FEST! Ska bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0