Älskling! Jag är hemma!

Nu har jag kommit hem från stadens äventyr, har tyvärr ingen älskling hemma så jag möttes av mörker. Hade väl kanske kunnat ta en av pojkarna som stod ute på gården, är dock less på dom så det räcker. Två helger på raken blir man störd av moped och högljudda röster sent på natten, ursäkta..ni är inte ensamma! Det är det enda tråkiga då vi går mot varmare tider, finns mer att bli less på.

Känner att jag tappade den röda tråden som en viss Thord brukade säga en gång i tiden. For som sagt in till stan idag för att möta upp Britt-Mari. Vi ordnade några små ärenden innan vi gick och åt lunch på Eurasia vilket är to die for! Efter det gick vi vidare till NK för en cheesecake att ta med hem. Väl hemma hos Britt-Mari blev det lite plockande och så innan middagen, blev en rätt sen middag pga en olycka, men den talar vi tyst om va? Kycklinggrytan var som vanligt väldigt god och jag tror att min käre vän och jag blev lite på pickalurven så som vi drack. Våran kväll fortsatte med körslaget, cheesecake och deep talk. Nu bor vi nära varandra igen, så mer av det här kommer det bli i sommar! Tack för en underbar kväll och för att du finns! <3



(Åsele marknad 2009)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0