Glad jävla påsk

Jag har en dålig vecka! Först så strular det med pengarna, sen så är mina efterlängtade vår/sommar gardiner felsydda. Ena längen är snesydd, man kan ju tro att man är stupfull när man kollar på dom. Är så sjukt förbannad och less på småsaker som ska strula. Varför blir ingenting som man verkligen vill? Idag märkte jag att mina strumpbyxor är för nötta för att kunna användas, så där försvann dom planerna. Bah! Får hoppas att det går bra att fixa håret i alla fall, tänkte försöka se lite stilig ut inför kvällens påskmiddag hos farmor. Ska bli trevligt att träffa släkten då man inte gör det allt för ofta.



Kommentarer
Postat av: liindblaads

eller hur.. så himla bra serie :D

2010-04-07 @ 18:12:26
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0