Helt overkligt

Igår läste jag en artikel om en död man som hittats på MVG gallerians tak här i Umeå. Reagerade starkt redan då och idag fick jag reda på att det är en bekant. Vi har inte haft så mycket att göra med varann men ändå har du alltid funnits med där i bakgrunden på något sätt. Vare sig det har varit på byn, puben eller på VP. Våran senaste konversation handlade om bristen på coca-cola på VP, var bara du och jag som drack det där. Vi åt tacos till lunch den dagen.

Drack idag en burk till din ära på VP, kändes konstigt att få höra att jag är den enda som dricker det där nu.

Vila i frid, nu kan du få så mycket coca-cola som du vill. Jag lider med din familj och dina vänner, varför försvann du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0