Körslaget - Avsnitt 6 - Semifinal

Ikväll var det som sagt semifinal i körslaget, två låtar varav ena temat opera. Jag är inte så vidare intresserad av opera men tycker att alla tre körer var riktigt duktiga. Nu peppar vi för final!

Min bedömning:

1. Med sin rosa färg och spralliga kör så hamnar team Picasso högst upp
2. Moraeus är ju världens sötaste nallebjörn och låtarna var jättefina
3. Rongedal har aldrig varit min största favorit, speciellt inte då dom först åkte ut men det var Gyllenhammar som gjorde det i grund och botten. Hann ju bli glad redan då!

Har ett litet klagomål angående programets färgglada fjant. Vad gjorde han där ikväll?! Förra avsnittet jublade både körer och publik då Gabriel inte kunde infinna sig pga askmolns kaos. Har även varit skriverier om att vi inte vill ha han där! Fastän han kommenterar att det är tråkigt att publiken ogillar han så är han kvar? Vart är logiken i det, tillåt mig slippa han nästa säsong!



Mina två favoriter, hejar lika mycket på båda
Good bye Rongedal, so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0