Oh my gosh!

Känner mig helt slut efter dagens stadsvisit. Idag var jag på flerpartsmöte på Ungdomstorget, där kom vi fram till att jag ska fortsätta på Vändpunkten ett tag till och sen beroende på undersökningar osv bli vidare skickad till AF rehab. Har telefontid nu på torsdag med läkaren, så får se vad som händer och fötter, har lite att ta upp. Förutom mötet fick jag även små ärenden bortgjorda. Köpte vin till min matlagning och så ordnade jag till lillasysters födelsedag. Nu är det ju faktiskt så att min lillasyster fyller hela 18 år imorgon. Längdmässigt kan man nog tro att jag är den lilla, men så är det icke!

Nu tycker jag att alla som läser det här ska skicka en grattishälsning till lilla Evelina som fyller år imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0