Bortskämd ^^

Jag har verkligen ingenting emot att bli bortskämd ibland. Det är just vad jag blev på min födelsedag, fint sällskap och fina presenter, kan man önska sig mer? Vaknade tidigt på lördag morgon och hittade en present redan då som låg på dörrmattan och väntade. Från vem är fortfarande oklart, så får väl se om den mystiska människan avslöjar sig. Att jag önskar mig någon specifikt är inte vanligt, men i år har jag gjort det. Önskade mig pengar till nagelfixning, klippning och en tröja jag är så kär i. Och vet ni vad? Jag fick allt och lite till! På dagen var det fika som väntade, gjorde en vit och en vanlig kladdkaka. Söt som mamma var bjöd hon på två bullpåsar från då hon och jag bakade. Efter fikat blev det att rengöra grillen och gallret inför kvällens grillning. Till middag blev det kycklingfilé, gratäng och kall bearnaise sås, jag vill ha igen!

Efter att ha fått bort all disk fixade jag klart mig själv inför kvällens fest. Innan den större delen av folket anlände gick vi tjejer ut på en foto session som min storasyster Emma tog hand om. Blev riktigt fina bilder! Dom resterande timmarna av min födelsedag lyckades jag bli väldigt varm och onykter, men det fungerar ju det också. I slutet var jag så trött att jag nästan höll på att däcka, däcka är något jag aldrig har gjort så var skönt att slippa. Dock finns tröttheten kvar än idag, men det kan jag leva med.

Ett stort tack till alla som förgyllde min dag så fint! Vad vore jag utan er? <3

Ps. Har även fått en resa till GBG inkl. boeende av Britt-Mari, det ni!
GBG 26/8-29/8 Here we come!




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0