Full rulle ^^

Blir mycket stadsturer nu på kort tid, det är ovanligt. Ikväll ska jag in och träffa min kontaktperson Maria som jag fick i fredags. Av det lilla vi pratat så verkar hon vara en väldigt varm och go person med en energi som smittar av sig. Känner mig väldigt positiv till att börja träffa henne då hon har mycket erfarenhet i livet som kan hjälpa mig. På måndag ska jag in till stan på ett informationsmöte på universitetet. Nej, jag ska inte börja studera. Då allt varit som det varit den senaste tiden har jag funderat på att träffa en psykolog igen och se om det ger något. Då det är svårt att få hjälp via psyket om man inte har "större" problem så föreslog min läkare det här. Det hela går ut på att jag träffar en psykologstuderande som ska prata med mig med hjälp av sin handledare. Så i längden om det fungerar så blir det ju isåfall en ge och ta relation. Den människan hjälper mig och får via det hjälp med sina studier.

Tidigt på tisdag morgon blir jag upphämtad av min kusin Elin då hon ska göra mina naglar och bor här i Sävar. Beroende på vilken buss jag hinner med hem ska jag ordna lite ärenden. På onsdag blir det en klippning! Har längtat i två år att få klippa håret och känns perfekt att nyss ha gjort naglarna då jag får mitt hår gjort också. På torsdag blir det dags för våran avresa till GBG! Känns helt underbart att få ha gjort sig fin inför resan så nu får man rå om sig själv en stund, det behövs.

Bloggar antagligen senare ikväll angående min träff med Maria om jag orkar och kommer ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0