Gosigos

Ikväll var vi bjudna på födelsedagsfika hos kusin Vanessa då hon fyller år idag. Den jäkeln ska även snart sticka till Australien och lite till i cirka åtta månader. Med på firandet var såklart Viktoria med sin lilla Axel, mitt kusinbarn som blev 1 månad gammal igår. Jag som älskar bäbisar kunde inte hålla mig ifrån att fråga ifall jag fick hålla i han. Blev varnad för att han kunde spy och ett tag var han lite arg i ögat och väldigt röd i ansiktet. Efter en liten stund såg han mer nöjd ut och där kom spyan över linnet mitt. Fortsatte mitt gosande ändå eftersom han blev mer tillfreds efteråt, sen bar jag över Axel till Lars så att han fick öva in känslan lite innan bönan kommer i december. Kommer aldrig att förstå hur mycket Emma och Lars längtar förens jag väntar mitt eget barn. Men kan ju tillägga att jag längtar väldigt mycket till att få bli moster för första gången. Har redan bestämt ett uttryck jag ska lära bönan; Fy bubblan!

Var väldigt roligt att träffa kusinerna igen då man inte gör det så ofta då dom blivit stadsbor. En supermysig kväll som man inte ville ska ta slut, men tillslut måste man ju åka hem till sitt och dona.






Johan och Vickan, det här gjorde ni bra! <3


Kommentarer
Postat av: vanessa

tack för en trevlig kväll :)

2010-08-31 @ 22:55:23
Postat av: crisse

Åh så mysigt, med en liten. men du får ju snart gosa med emma och larsens mycket, då ni bor så nära.

2010-09-07 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0