Julafton

Ännu en julafton har varit och hör och häpna, jag var lika snäll i år! I år firade vi hela familjen hemma hos mamma, även moster, Kusin Henrik, morbror Putte, Kusin Kevin, Åsa och morfar firade med oss. Var trevligt att morfar kunde fira med oss i år då lilla Agnes kommit till världen, då blev det ett fjärde generations kort taget också. Vid tolvslaget på dagen åt vi julgröt och korv macka, till Kalle åt vi massa mumsigt fika och till middag blev det självklart massvis av god julmat. Jag högg in på köttbullar, prinskorv, lax, ägg, julskinka och potatis! Efter julklappsöppningen unnade vi oss också marängswiss till efterrätt, mums!

Årets julklappar:

MP3 (2 GB, den jag fick i fjol är knas)
Kaffeburk
Rivjärn
Kastspö
After Eight
Köksalmanacka
Dessertskålar (till min finservis)
Stor prydnadstomte
Litet blå älggosedjur som heter Jock
Hjärtfat + rosljus
Bodyscrub + bodybutter
Strumpbyxor
Presentkort (Kappahl 300 kronor, H&M ? kronor)
Tunika
Ett halsband
Tre par örhängen
En lila ögonskugga
900 kronor
Katt träd
Shrek 4
Prydnads ängel
Raggar väggklocka
Spislock
Vägglykta + ljus
Middag på Eurasia

Hoppas att jag inte har missat något nu? Jag är i alla fall jätteglad över mina julklappar och mitt sällskap, tack så mycket för att ni finns och förgyller mitt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0