Juldagen

Min juldag började med en uppfriskande dusch efter en fullspäckad julafton. När man kom hem vid 23 tiden så skulle jag bara se Shrek 4 och sen sova, men icket sa nicket. Jag kom in i andra andningen och ordnade plats åt min julklappar och vips så var klockan 02.00 innan man tog sig i säng. Men i alla fall, efter duschen åt jag lunch och påbörjade sakta men säkert min omvandling inför kvällen. På mitt schema stod middag hemma hos mamma med hela familjen, förfest hos morbror och sen utgång på Sävar Restaurang & Pub. Till middag blev det rester från julafton men även revbensspjäll då vi glömde dom då. Det var fortfarande lika gott som dagen före och jag kände hur mycket jag saknar att ha massa lax hemma.

Kvällen fortsatte som sagt hemma hos morbror Putte, the one and only. Där var vi ett halv stort gäng med kända människor. På kvällens hemvändarkväll var det Custom Covers som spelade och det var ett rejält drag! En stund kom även Micke från Hard To Handle upp på scen och sjöng, sen stod han brevid och sjöng med mig på golvet. Det var knökfullt på puben som alltid på juldagarna och man tappade oftast bort dom man umgicks med. Tror jag och lillasyster umgicks mer sent på kvällen än i början på vårat pubbesök. Fick även umgås med min kompis Jimmy från stan vilket var väldigt roligt, vi ses så sällan tyvärr. Som vanligt då jag har sprit blev jag väldigt onykter men ni kan vara lugna, min sprit tog slut igår. Kom i säng först efter 4 på natten och tog mig upp helt vid 14.00 idag, hujeda mig!


Bilder lånade av lillasyster
Jag hjälpte till att fota på puben då jag hade kameran, haha!


Kommentarer
Postat av: Sonja Gladh

Tack för i lördags:) fina bilder.

2010-12-27 @ 11:01:54
URL: http://www.customcovers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0