Premiär

Ikväll har jag haft besök av storasyster och lilla Agnes för första gången. Ja, var premiärbesök för Agnes som ni säkert förstår. Jag var osäker på hur Mirabelle skulle hantera det då hon får sina humörsvängningar då och då men det har gått riktigt bra. Hon var så fascinerad av Agnes att hon höll på snubbla på sina egna tassar efter sin vända nummer tio runt babyliften. Ibland tog hon en paus och låg uppe på soffan så att hon kunde hålla koll och direkt Agnes blev lite ledsen eller liknande satt hon i närheten för att se till att allt var bra. Ett tag hade jag båda två i famnen, undrar om en liten katt blev lite avundsjuk? Förutom bäbisgos har vi "kollat" på Victoria's secret fashion show och sen på filmen Allt en tjej vill ha, en riktigt trevlig kväll!





Mina små älsklingar på en och samma bild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0