Dask på handen Erica!

Ja, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. Till och med pappa kommenterade det igår när jag, Emma och Lars var där på middag. Då jag har haft besök i prick en vecka och en dag så har jag valt bort att blogga och varit social istället. Förra onsdagen kom Britt-Mari hit för att stanna över nyår och åka hem på måndagen. I måndags kom Erik hit på besök och vi hade väldigt trevligt och roligt. På tisdagen kom Mattias ut på ett besök, bjöd han på kycklinggryta som blev perfekt! Igår kom Erik hit ännu en gång efter att jag varit hos pappa. Vad kan man säga, alla vill ha mig! I alla fall just nu, så får njuta så länge det håller i sig.

Nyår började hemma hos mamma då det var middagsbjudning där, på matsedeln så var det fläskfilegryta. Om jag minns rätt så var vi runt tretton stycken. Mat är gott och glass är gott. Efter det fortsatte de flesta upp till Emma och Lars för att fortsätta festandet. Blev singstar, mycket diskussioner och många goda skratt. Självklart gick vi ut vid tolvslaget och jag försökte få lillebror att ge mig en nyårs puss, men det ville han inte. Konstigt? Nej, haha! Lite senare blev det varmkorv hos mamma och det blev även lite rabalder. Vi valde att gå hem till kusin Mattias, dock hade hans gäster dragit så han var påväg i säng. Då fick han helt enkelt stanna uppe och vara social någon timme eller två. Jag hade som sagt planerat att bli full på nyår, jag lyckades nästan hela vägen!

Sammanfattar man denna blogglösa period så har jag hunnit med besök, nyår, middag på Eurasia (julklapp från mamma) och en väldigt stor hög med disk.

Avslutar med lite bilder, halloween och nyår då jag fått tag på lite bilder nu. Så blir lite smått och gott!


Kommentarer
Postat av: Sara

när ska man få besöka dig då?

2010-01-07 @ 18:30:50
URL: http://pigletbloggar.blogg.se/
Postat av: eveeeelina

kan du skicka på msn så man får bilderna i stort format? :P den på : (du,jag&emma) jag&brittis du&brittis

2010-01-07 @ 19:07:36
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0