They love me

Jag tror ärligt talat att sjukhuset älskar mig. Skrev i ett tidigare inlägg om att jag har tid hos fysiologen imorgon, nu har jag även fått tid på Öron, Näsa och Hals. Snäll som mamma är ställer hon upp och skjutsar dit mig på fredag morgon då ingen buss matchar. Får även skjuts och hämtning imorgon då hon har tid på salongen och är klar ungefär samtidigt som mig. Efter det ska hon skjutsa mig en sväng på systembolaget så jag får köpa vin till min kinamat. Vinet är till såsen, så ska inte dricka på en vardag även om många gör det på just lill lördag (onsdag).

Är väldigt skönt att jag fått tiden nu då jag väntat sen någon vecka efter nyår. Är lite surt bara att det blir två sjukhusbesök på samma vecka och sammanlagt fyra dagar jag måste stiga upp efter väckarklockan. Det tycker vi inte om! Men jag längtar verkligen till att allt är klart så jag får veta om någon åtgärd behövs, som tur är tror jag att jag kommer få någorlunda svar redan på besöksdagarna. Wish me luck!

Puss & Kram chokladbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0