Pink skull

Idag blev det en tur in till stan med mamma, Eve och Emil. Eve släppte vi dock av vid järnvägen då hon skulle åka med festivalbussen upp till Skellefteå. För oss blev det en sväng på Telia då jag hör och häpna bytte operatör. Från och med måndag tidigast så har jag telia istället för halebop. Vi forsatte vidare mot Djurmagazinet för att inhandla en egen sele till Mirabelle som jag sett ut. Riktigt perfekt, ljusrosa med vita döskallar. Började tidigt att gå ut med hon i sele men då en jag lånade av mamma, tack så mycket för lånet. Har även inhandlat en bra och billig katt toalett på Jula, passade även på att köpa en golvskrapa så att man slipper se ut som en köttbulle när man skrapar golvet efter varje dusch.

Imorgon blir det att fika och äta gott. För imorgon är det ingen vanlig dag, det är min mammas födelsedag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0