Alltså..

Jag har fortfarande inte fått in pengar på mitt konto. 138 kronor på kontot minus 60 kronor imorgon på buss. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, har så ont. Får höra att jag kan vara bara lugn, inte bli stressad och att allt ordnar sig. Sånt kanske är lätt att säga för den som har ett jobb och en lön som kommer samma datum i månaden. Sitter man i min sits så förstår man, annars inte. Jag har aldrig tyckt om pengar och är väldigt osäker på om jag någonsin kommer göra det. Tänker på pengar varje dag och ännu mer nu. Har man lite mat hemma och räkningar som går ut genom dörren precis i denna stund, då är man inte så lugn. I alla fall inte jag, är det mig det är fel på?

Jag hoppas verkligen att pengarna kommer in nu senare under dagen, annars vet jag inte alls vad jag ska göra. Det här är inte hälsosamt alls, känner man mig så vet man det.

Don't stop believin', eller hur var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0