Justja!

Förutom väskan som jag skrev om i mitt förra inlägg så har jag även köpt en fin sommar topp på Lindex. Är väl tänkt att den ska vara lite pösigare, men då man har former råkar man fylla ut plagget så det blir tight istället, men inte gråter jag för det. Idag har jag även köpt två klassiker; Dirty Dancing och Grease. Fick en knäpp inne på Ica och ville så gärna köpa Grease, så varför inte köpa två filmer då det är bra pris. Länge velat ha även Dirty Dancing så jag letade lite och tillslut fann jag den, snacka om tur.


Lindex, 149 :- Ica, 2 för 99 :-


Kommentarer
Postat av: EmmaKP

hihi jag gjorde ju likadant, köpte grease o dirty dancing som 2 för 99 på ica fast för typ 3 år sen :)

2010-03-24 @ 16:27:16
URL: http://www.metrobloggen.se/darkflimango

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0