Mönster

Jag har fått en uppgift, hjälp! Min uppgift är att tänka ut vilka mönster i mitt liv som jag vill ändra på eller rent av bryta. Jag har väldigt svårt för uppgifter då jag väldigt lätt får lösa ledningar i huvudet då jag SKA göra något. Det är mitt liv och jag har levt det länge, tillslut bleknar allt som är tydligt. Man lever det liv man är van att leva. Beror det på att man är rädd för förändringar? Att man är lat? Eller är jag helt enkelt för rädd att tro att jag kan göra något bättre? Som sagt, jag tycker att det hela är jättesvårt och behöver därför råd om hur och vad man borde göra. Har fått två råd som lyder såhär;

1. Skaffa dig en rik karl
2. Träffa inte grobianer

Så alltså borde jag träffa en drömprins, vore allt klappat och klart då? Lycka kan inte köpas för pengar, men visst skulle man må mycket bättre psykiskt av att inte behöva tänka på det varje dag. Det här med grobianer tycker jag är väldigt svårt. Jag får höra att jag dras till fel personer och så vidare. Man ska inte behöva någon för att må bra, men att ha den där någon gör oftast allt så mycket bättre. Hur gör man för att kunna se folks dåliga sidor tidigare? Hur gör man för att inte låta sig luras av vackra ord? Jag vet helt enkelt inte hur man gör och jag tror verkligen att det är jättesvårt att lära sig då man oftast handlar omedvetet.

Tips och råd tas emot med öppna armar, tack på förhand!



Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha du är rolig. hoppas du har en bra kväll nu söta du

2010-03-09 @ 20:34:56
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0