Spegel, spegel på väggen där

Säg vem som skönast i landet är...

Efter nästan tio månader utan väggspegel så sitter den äntligen upp på väggen. Mamma var gullig och kom över för att hjälpa mig med att sätta upp den. Fick även hjälp med att skruva åt sängbenen och ett vägguttag blev fixat. Vem behöver en man då man har sin mamma? Hon kan hon! Tack så mycket för hjälpen! <3

Det var inte helt problemfritt att få upp spegeln dock. Först skruvade vi fast sex skruvar av åtta med plattan åt fel håll. När det är ordnat och vi ska dra åt en skruv lite extra, ja då går skruvjäveln av! Så just nu har jag en lång skruv inne i väggen som inte gör någon nytta alls. Spegeln har suttit upp i nästan tre timmar nu i alla fall, så jag tror den sitter där den sitter. Råkar någon göra så den lossnar kan jag alltid dra fram mina puppy eyes så det ordnas dit en ny spegelvägg. Haha, skämt åsido!



Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

härligt (: jotack min dag har varit bra. vad sysslar du med ikväll?

2010-03-08 @ 21:39:25
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0