TDL+Ica+Television night!

Idag följde jag med storasyster till tandläkaren, medans jag satt i väntrummet läste jag nästan ut en hel bok. Nej, den är inte tjock och nej det tog inte flera timmar för syster. Efter det for vi vidare på Ica där min korg blev väldigt onyttig, för tillfället så orkar jag inte bry mig..ha! Sen blev det hem för att äta lite middag då min mage började skrika efter mat. Hade en konstruktiv diskussion med kebadressing flaskan först bara, den var elak! Tillslut så var min mage nöjd så jag satte mig framför datorn, väldigt ovanligt? Jag råkar älska msn och alla gulliga jag har där, några mindre gulliga tyvärr.

Lite senare kom syster in genom dörren för en tv kväll. Vi har sett hela fyra program, let's go crazy!

Dating in the dark - Älskar och hatar det. Får ont i magen men vill ändå se hur det slutar.
Desperate Housewifes - Följer det med syster..ibland
Cougar Town - Avsnitten är för korta, jag vill ha mer! Ge mig!
Christine - Rolig serie som jag dessvärre inte orkar följa

Tack för en mysig kväll! <3



Såhär ser man ut efter ett riktigt blåsväder


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag har degat med min dude (: vad händer imorgon?

2010-03-10 @ 01:19:32
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo men visst jag tar mig fram :D

2010-03-10 @ 14:25:20
URL: http://onesara.blogg.se/
Postat av: EmmaKP

Hoppas du inte känner dig allt för tvungen att se DH, men det är kul med tvkväll tillsammans :)

2010-03-11 @ 02:11:47
URL: http://www.metrobloggen.se/darkflimango

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0