Glass x 2

Idag var det perfekt väder för att gå på stan och bara mysa och det är just vad jag har gjort. Jag och Britt-Mari började med små ärenden som att kolla in promenadskor och lite alkohol som inte finns att köpa i Åsele längre. Blev att jag köpte en ny cider sort, 46+ summer cider med smak av päron, fläder och rabarber. Man måste ju testa när det kommer säsong sorter, är ju inte så farlig på alkohol ändå så. Efter en timmes flängande satt vi oss ner för att njuta av sommarens första mjukglass. Jag fuskstartade dock i helgen hemma i Sävar, men inget slår blandad smak i stan! Glassen försvann rätt snabbt och även vi då det inte var så trevlig omgivning just för stunden.

Senare blev jag bjuden på middag på Eurasia, gott gott gott! Vi testade även på den nya efterrätten glass i skal. Jag tog apelsin och Britt-Mari tog mango, om det finns kvar nästa gång vill jag väldigt gärna testa ananas. Var riktigt fräscht och annorlunda. Kvällen avrundade vi genom att sitta i SF parken, snacka skit och kolla på alla människor som var där och gick. Sommaren är här folket, solen skiner!

Tack för middagen och alla goa skratt! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0