Påfrestande

Idag har varit en påfrestande dag. Först var jag på läkarbesök för att kolla lite gott och blandat. Vet dock inte om vi kom någon vart riktigt, får vänta på provsvaren och se vad som händer där efter. Direkt efter blodprovet fick jag springa till mitt möte på kommunhuset, tur att det ligger nära varandra. Där gjordes en ny handlingsplan och vi pratade om lite allt möjligt.

Inget av det här kanske låter påfrestande men just nu är det mesta jobbigt. Saknar min coca-cola! Varit utan i tre dagar nu och för er som känner mig så vet ni att det är VÄLDIGT bra!

Blir nog inget mer skrivet idag än det här, har inte orken eller känslan till det. Ska ta och börja med middagen istället så att man får i sig lite energi. Chili con carne, here I come!

Puss & Kram chokladbanan

Kommentarer
Postat av: nils

hela TVÅ gjorda på en dag! wow...

2010-05-07 @ 11:20:50
Postat av: EmmaKP

Kämpa på systeryster du är duktig! :) Och skulle du råka "åka dit" så är det ingen undergång, bara att börja om igen ;)



Kram kram

2010-05-11 @ 17:35:41
URL: http://www.metrobloggen.se/darkflimango

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0