D som i dagen

Imorgon är dagen med stort D äntligen här. Har tidigare berättat om att jag ska på en intensiv vecka på AF Rehab, så självklart är det dit jag ska imorgon. Det jag kommer få göra under veckan är kartläggningsfrågor, intresseinventering och så olika slags tester som en arbetspsykolog har hand om. Samtidigt som jag ser fram emot det här väldigt mycket är jag väldigt nervös. Jag blir oftast nervös över ingenting vilket i sig är väldigt jobbigt för det kan sätta pinnar i hjulet för en själv. Blir som sagt väldigt intressant det här, är testerna med arbetspsykologen jag är mest nervös över. Så nu tycker jag att alla som läser det här kan göra mig en tjänst, håll tummarna på onsdag! Imorgon börjar vi med kartläggningsfrågor, kommer givetvis hålla en uppdatering om hur det går, hur det känns och vad jag tycker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0