Kartläggning

Idag var det kartläggningsfrågor som gällde. Har svarat på frågor angående min bakgrund inom familj, skola, praktik och sommarjobb. Har även pratat om min fritid och sånt. Vi hann inte med riktigt alla frågor så resten tas på fredag. Idag fick jag även träffa min arbetspsykolog som jag ska träffa på onsdag. Då är det dags för 13 tester, 13! Men det kommer nog att gå bra fastän man är nervös. Blev glatt bemött över att jag svarat på frågorna jag fick med mig hem sist, är en av få som faktiskt gjort det, det ni! Fick även med mig en hemläxa på grund av det, ska göra ett intressetest då jag kan hinna med ännu ett på torsdag vilket sparar mycket tid.

Såhär såg jag ut idag:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0