Pizzatime

Igår var det fullt upp innan jag tog mig iväg till stan. Gick på Ica och Kronan efter praktiken och sen direkt hem för att skrubba toaletten och handfatet, tog i med lite extra krafter och bytte kattlådan också. Väl inne i stan gick vi till vårat hak Café Station. Den här gången hade dom en ny chokladmousse tårta i ljus variant med digestivekex botten, var tvungen att testa. Jag tycker att den var god men alldeles för lite smak, en blandning mellan den mörka och den ljusa kanske vore något? När jag kom hem tog jag det bara lugnt med massor av prat på msn med gulliga människor, me love! Såg lite Sabrina innan jag skulle sova och såg nog för länge för sen var jag så trött att jag började se spöken.

Idag tog jag mig en riktigt skön dusch och for sedan på Ica med pappa och lillasyster. Där inhandlades det till kvällens middag som blev köttfärspizza, mums! Diskandet av köksmaskinen får vänta tills imorgon då min rygg är helt slut nu och värker så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Borde nog prata med läkaren om det då det är en större del av ryggen nu och inte bara svanken vilket gör det hela mer outhärdligt. Ikväll blir det kompisbesök och film för hela slanten! Tror jag i alla fall, vi ser väl vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0