Hahahalloween

Igår gick kvällens halloween firande av staplen på den lokala Sävar puben. Vi tjejer höll till här hemma hos mig före medan de två karlarna höll till på andra sidan ängen. Igår bestod vi av raggare, naughty school girl, zombie, "mimare", taliban och en sopa. Jag hade planerat att bli onykter och det blev jag rejält vill jag lova. Blir alltid känslig då jag druckit den mängden jag gjorde så blev några tårar vid kvällens slut då en låt tillägnades våran älskade vän som ligger på sjukhuset. Kände mig ganska dum som missade en glasflaska som stod på kanten av disken också då jag skulle få min jacka, krasch! Det ordnade sig utan att någon blev skadad i alla fall. Första pris för bästa utklädnad vann en sjuksköterska. Alltså, kom igen? Hur vanligt är det inte att folk klär ut sig till sjuksköterska? Har inget emot henne som vann, men det är alldeles för vanligt tyvärr. Allt som allt hade jag en riktigt bra kväll och riktigt bra sällskap, tack ska ni ha! Här nere kommer lite bilder jag fått från lillasysters kamera. Det är bara till att älska det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0