Chicken

Idag är jag inte på så jättebra humör, men det kan ju bero på att jag knappt fått sova på grund av min dumma mage/mensmage. Haft så hemskt ont och fått sprungit fram och tillbaka fler tals gånger. Sen att det är vägarbetare här brevid gör ju ingenting bättre, när väl magen är lite lugn så börjar dom leva om. Ibland vill jag inte vara jag.

Blir fullt upp med hackande idag på praktiken då jag ska göra min kinagryta som blev väldigt populär sist. Eftersom den blev så populär så ska vi göra dubbelt upp idag, som tur är behöver jag inte göra allt själv idag, då hade jag säkerligen dukat under. Hade själv tänkt göra den rätten här hemma i veckan men skippar det eftersom jag ändå ska vara borta över helgen. Tre dagar kvar till Red Hot, är ni peppade? Jag är peppad!



- Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0